8 april 2011

Dumpad?

Den här veckan har vart allt annat än toppen..Först går man & blir av med jobbet =/ Trist verkligen.
Sen blir man typ dumpad...av nån som tycker att tvätt & städning är roligare än att träffa mig, hur fan ska man tolka det??I get it, D.U.M.P.A.D synd bara att personen in fråga inte hade the balls or the guts att säga det face to face FAST chansen fanns =/
I am a big girl..i can handle it..men dude, GROW SOME BALLS =p Du var inte värd mig ändå!
OCH så blir man mejlad att man INTE är bjuden till ett bröllop som man ändå inte var bjuden på till att börja med..!! Hur ska man tolka det?Jag fattar..du vill verkligen INTE att jag kommer, du vill verkligen att jag ska fatta det..så du mejlar..du mejlar dock vilka som är bjudna, tack..Kick me while i a down, wont u?Tack.. Och bara så du vet..du är inte bjuden på mitt bröllop heller =P
Och så undrar vissa varför jag vill flytta tillbaks till England?
Simple:
Där har jag RIKTIGA vänner som inte skulle mejla om att jag inte är bjuden på bröllop..Där finns det killar som faktiskt uppskattar mitt sällskap, som faktiskt gillar mig för mig (som förhoppningsvis inte skulle "dumpa" för mig lite smutstvätt och städning)...
Där finns det kanske/förhoppningsvis mer möjligheter till jobb..Där finns allt som inte finns här MEN där finns inte min älskade familj, utan dom skulle jag ha gått under vid detta laget..Så ska jag åka & lämna dom..igen..som jag gjorde för 10 år sen?Är det dags för mig att lämna Sverige igen..för gott?
Vad talar för & emot?Vad fan ska jag göra??*hjälp*

Inga kommentarer: