6 maj 2011

Trevlig helg

Nu åker jag snart till Arvika..Ska bli trevligt! Kommer hem på söndag & har ett par hektiska veckor framför mig...Bara ledig 2 dagar under dom närmaste 2 veckorna & då ska jag förberedda inför födelsedags-galejet som är om 2 veckor..Mycket planering & mycket som ska hinnas göras till dess!
(Trist ni som inte kan komma..Hade vart kul att ses..Men det blir inflyttnings-galej snart & då ses vi då istället)
Men nu ska jag se till att ha en trevlig, rolig & avkopplande helg med grillning, vin & en massa snack med Sara..En person som jag blivit riktigt god vän med (en av mina bästa vänner t.om), hon förstår mig..mer & bättre än nån annan, lustigt det..Vi tänker väldigt lika hon & jag, men som som det sägs "great minds think alike" eller hur!?
Trevlig helg, folks!

Inga kommentarer: