3 juni 2011

Fredagsmys

Bloggen är inte bortglömd..Bara i smått vilande dvala just nu!
Jag har haft sååå otroligt mycket att göra..med flytten & jobbet =/
Jobbat i snitt 6 dagar i veckan dom närmaste 3 veckorna+kommer jobba 4 helger på raken (inte ledig förrän midsommar!) Så inte tid med mycket annat..Föruom att äta, sova & dona i nya lyan!
Det händer tydligen en massa aktiviteter i Etuna i helgen..Krogfestival/vårfestival/whateverfestival av nåt slag så en massa folk på stan, uppträdanden & en hela massa uteserveringar så kanske drar ner på stan igen efter jobbet & kollar läget, nu när jag ärnligen bor i "stan" så är det väl lika bra att passa på att checka in utbudet..MEN tro inte för det att jag kommer gilla Etuna bättre nää..Om ett år hoppas jag på flytt härifrån..Sthlm är troligaste alternativet..Men vet inte vad jag känner för den stan heller =/
Vill i så fall bo på söder..eller så nära söder som möjligt, annars får det fan va'!
Trevlig fredag+trevlig helg, folk's!

Inga kommentarer: