26 juni 2011

På torken

Har lite blogg-inläggs-torka just nu..
Har jobbar så mycket nu på sista tiden, i snitt 6 dagar i veckan+4:a helger på raken, så det har varit mycket..Sista tiden mot slutet, min sista dag är på måndag, känns konstigt att jag inte kommer ha nått jobb att gå till då =/
Tacksam att jag har pluggandet, kommer hänga en massa på skolan istället då & det är tur det, hade blivit galen av tristess annars!
Kommer hänga framför datan all min övriga lediga tid & bara leta jobb..Deltidsjobb tills jag är klar med plugget sen blir det heltidsjobb-sökande..& i Sthlm!
Känner att Etuna är inte riktigt är min stad att bo i, den funkar förtillfället men är inte särskilt spännande..Finns inte så mycket att göra..eller att se så känner att Sthlm är nog den enda rätta stället för mig...Om jag inte ska bo i Londo då'rå..En stor stad/huvudstad måste det bli!

Inga kommentarer: