19 augusti 2011

TV-licens

Det här med TV-licens är kanske inte så dåligt trots allt..Don't get my wrong now..Jag är fortfarande skitsur att jag egentligen betalar för saker jag inte nyttjar som radio & kanal 1 och 2.
Varför jag inte nyttjar detta?Jo dels för att det finns INGA bra radio-kanaler här i Sverige, i England t.ex finns det hur många bra radiokanaler som helst, beroende på vilken musik-stil man gillar men här hemma finns det liksom inga bra, dom kanaler som finns spelar ju bara samma låtar på repeat hela dagarna eller så pratar som bara =/
Och jag kollar aldrig..ALDRIG..verkligen A-L-D-R-I-G på kanal 1 eller 2, det går ju inget vettigt på dessa kanaler..
MEN eftersom jag nu åkt på att betala licensen så kan jag ju skaffa mig en massa bra TV-kanaler istället..saknar för tillfället musik & film-kanaler så det blir nästa investering!
Inget ont som inte har nått gott med sig...right?Eller är det tvärtom där??Nå väl, funkar ju both ways!
Trevlig fredags-mys-fredag på er =)

Inga kommentarer: