15 september 2011

1000 things to do before you die

Det finns många saker jag vill göra här i livet..SJUKT MÅNGA saker..men några av dom (för mig) lite större grejjer som jag absolut ska & måste göra innan jag checkar ut för gott är följande saker:
Hoppa fallskärm (så klart...ska göras..& det snart!)
Åka på vilddjurs-safari i Tanzania..eller Kenya..(Ultimata resan..vill göra många andra resor dock) för att se hur vilda djur har det på riktigt på savannen..& inte som fångar på nån djurpark..
Köra (helst äga) en lamborghini gallardo (min dröm-bil).
OCH..Jag vill så himla gärna ÅKA ett Gumball 3000-"rally", fyyyyy faaan vad kul alla ser ut att ha det..
(Så det ultimata skulle väl att får köra en lamborghini gallardo på ett Gumball 3000-"rally"..How cool..Any sponsors?) Ska satsa stenhårt på körkortet nu haha...
Denna "1000 things to do before i die"-lista kan ju så klart göras hur lång som helst, särskilt när det gäller att resa..Finns så många platser att besöka, så många städer & länder att se..

Inga kommentarer: