21 september 2011

Jag har fått jobb!

Idag fick jag bekräftat att jag fick jobbet som säljare på Synsam, skriver på papper på fredag, känns bra!
"Lyckades" alltså bara vara arbetslös i 3 månader, känns skönt att slippa a-kassan..
Detta är ett vikariat på 1år & tjänsten är på ca 75% vilket ju betyder att jag kan plugga vidare 1-2 dagar i veckan & slippa ta lån!
Detta betyder också att jag kan tacka ja till jobb nummer 2 (om dom fortfarande vill ha mig!!?) nämligen extra jobb på Body Shop =) Var på intervju på Body Shop häromdagen nämligen & har möjlighet till jobb vid behov där & det är ju kul, hade inte funkat om jag gått på a-kassa (eftersom dom krånglar så!)..
Jag gillar att ha "många bollar i luften" & är van att plugga & ha flera jobb samtidigt!
När jag bodde i London så pluggade jag ju på universitet samtidigt som jag jobbade extra i både skobutik & på en pub OCH anordnade klubb-kvällar ihop med Broccoli Events, så att ha många järn i elden passar nog mig =)
Känns bra att få ordning på ekonomin igen & skönt att få en lön igen, cash is king ju =)



Inga kommentarer: