13 september 2011

What happens in London..stays in London..or shows up on facebook?

Kom hem från London idag..till en nymålad men icke färdig-torkad lägenhet..typiskt =/
Sprang på målaren i trappen på vägen upp till lägenheten så beslöt mig för att åka hem till mamma & pappa istället & låta lägenheten (tapeterna & färgen) få torka klart..MEN glömde helt bort att dom håller på & renoverar badrummet hemma i mamma & pappas hus, så det finns ingen fungerande dusch eller ingen fungerande toalett här..DRYYYYYGT!
Tog inga kort alls i London, det var typiskt men det fanns det andra som gjorde..& som mer än gärna "taggade" dessa & la upp på facebook =P
Jag (i mitten..dooh) hemma hos Gary & Louise med på bilden här Louise trevliga kollegor Reetta & Päivi (2 supertrevliga finska tjejer).
Jag & Ann-Louise on the dancefloor..på nån indie-klubb vi gick på i Angel, den var ok..Men inte som indie-klubbarna vi brukade gå på "back in the days" då jag bodde i London!, dom klubbarna var sjukt roliga..med en massa bra musik & en massa roliga/snygga/intressanta/udda människor, i miss the good old days..
Ann-Louise & jag..jag "fular"mig på toan inne på en pub i Angel..Kul som fan hade vi iaf!

Inga kommentarer: