23 november 2011

Copycat

Här har vi några av av "mina" copycats..som alla haft samma frisyr som mig..den klassiska
Jag är ju lite "besatt" vid hår-frisering & snygga frisyrer men tycker nog att denna frissa är snyggast, särskilt om den är välklippt & passar personen som har den..Är ju som bekant rätt "besatt" vid mitt eget hår, att håret ska se..& ligga helt perfekt!

Ipso Facto-tjejerna (jag delade lägenhet med tummisen, hon som är ljushårig så antar att dom fick inspiration från mig & snodde min frisyr..SÅ KLART!!! =P )
Theoretical Girl (London-tjej som hängde med Ipso-Facto-tjejerna)

Louise Brooks (ursprungs-"modern" till "bobben" kanske) Mary Quant (också en stor inspiration för "bobben" som frisyr)

Och så lilla jag så klart!!!!

Tycker att Jessie J (vill ha min frisyr EXAKT SÅ!) & Katie Holmes "bobbar" är snyggast...Karen O är dock coolast för hon har gjort "bobben" i olika tappningar..& Ipso Facto-tjejernas "bobbar" är så otroligt stil-rena & väl-trimmade att man blir lite avis..Även om jag lyckas får till det ibland också =)

Inga kommentarer: