9 december 2011

Finns inga dåliga väder..Bara dåliga kläder!


Yeah..right...blivit blött om fötterna inte bara en utan 2 gånger idag...& jag som har ett par superfina Hunter-gummistövlar också MEN det var icke dessa jag bar då jag fick blöta fötter..Men jag borde ha burit dem..
Föredrar då lite snö före detta regn-rusk som gör att det blir glashalt att gå ute..Tog bussen hem i ren protest för att slippa gå/halka.. Funkar finemang att ta bussen också, tog bara en kvart från stan & hem faktiskt..Trots att buss-fanskapet åker igenom Vilsta också!
Ska dock bli nya snabba buss-ruter med start den 11 december, så kanske blir till att investera i ett busskort nu under vinter..För att slippa frysa & halka när man går till jobbet!

Mina fina Hunter-stövlar =) Som jag borde använt idag för att sluppit bli blt om fötterna =/ Men ska ju ta en runda med Gizmo sen & då blir det användning av för dessa..




1 kommentar:

louise sa...

hejsan!
har du lust att hjälpa mig, ta en titt i min blogg och läs! :)