15 december 2011

Tats

Trist att man lever i ett sådant förlegat samhälle där om man är tatuerad måste skyla sig för att inte väcka "uppståendelse"..Är inte ALLA i detta avlånga jantelags-land tatuerade vi detta laget?
Jag har tur som (än så länge) har ett (två) jobb som är accepterande över mina tatueringar MEN med det sagt (skrivet) så har ju jag inga stötande tatueringar..om ingen tycker att stjärnor symboliserar nåt udda då (??)..eller kanske mina höger/vänster-tats..Som ju inte har någon politisk symbol..som vänster/höger-extremist utan dessa tats hjälper mig att hålla reda på mig själv..Så jag har koll på vilket som är häger & vänster =P (insane..jag vet men jag har noll koll!)
Finns ju dom som har sin barns namn tatuerade, anses det också vara stötande & värt att skyla över?Eller dom som har tatuerade minnen efter nån som inte längre är med oss..Trist att behöver täcka över nåt som man är stolt över..eller som betyder nåt viktigt för en!

Inga kommentarer: