14 januari 2012

Earthlings

VARNING för klippet nedan..Jag grät bara av att se trailern =/ Om filmen Earthlings
Jag skulle inte klara att se hela filmen utan att gråta nån stop i typ 1½ timme, vilja typ dö (eller bli blind) efter att ha sett alla vidriga grafiska grejjer man får se om hur illa djuren i filmen behandlas...eller en önskan att vilja mörda varenda sjuk j*vel som är med i filmen som behandlar djuren så vedervärdigt!
Detta är en film som visar hur illa/ vedervärdigt/vidrigt/avskyvärt/förnedrande djur behandlas runt om i världen..För att folk ska kunna äta deras kött, dricka deras mjölk, bära DERAS päls/hud (skinn/läder) & så vidare!
För tvivlare, folk som inte vet bättre..eller borde veta hut..SE HELA FILMEN!! Se den för att fatta varför JAG valt att bli icke pälsbärande vegetarian (kanske ska bli vegan t.om) som vägrar använda läder/skinn & som bara använder icke-djurtestade produkter..Jag är j*vligt stolt, glad & nöjd över mitt val..Frågan är..är du?För tänk dig själv att bli flådd levande, bo i bur..sova ståendes,aldrig får gå utomhus, får ett rör nerstucket i halsen, få halsen avskuren, förblöda till döds, ha larver & flugor som lever på din sakta döende & halvt förruttnande kropp, bli slängd i sopbilen levande för att ingen bryr sig, få ögon utstuckna, öron avklippta..You get the picture, vardag för många djur runt om i världen!




Trailer ovan!
Vågar du se hela filmen???..I så fall har du en länk här: http://www.youtube.com/watch?v=FHA4HNbmDLg&feature=related

Inga kommentarer: