8 januari 2012

Sköna söndag

Jag har en riktigt skön j*vla söndag idag..Ledig så jag har sovit ut...tvättat 2 maskiner (f*n vad gött det är att ha egen tvättmaskin) & tagit en promis med Gizmo!
Suttit & slappat i soffan & kollat på filmen Horrible Bosses..upptäckt (via filmen) ett rätt schysst nytt band The Heavy !
Nu lyssnar jag på lite hederlig gammal musik i form av Nirvana..Oasis & the Stone Roses =)
The Stone Roses har ju "återuppstått" efter nästan 20 års uppehåll & är ute & kör en reunion-tour i år..Jag vill väldigt gärna gå & se dom..Biljetterna lär ju vara slutsålda till spelningen i Globen så man kanske får bege sig till Hultsfreds-festivalen där dom ju också ska spela...
Ska nog fortsätta med att bara slappa, kolla på några till filmer & sen lägga mig tidigt..För imon är det jobb som gäller!
Trevlig söndag, folk's =)

2 kommentarer: