24 mars 2012

Mrtn Sthlm Beat

Jag har gjort en dunder-tabbe..Missar nämligen en helt enastående utekväll i Etuna ikväll!
En av Sveriges bästa DJ:s Martin (aka Mrtn Sthlm Beat) från Stockholm Beat Connection spelar här i stan ikväll..dunder-miss & fet-tabbe från mig, så himla besviken..För här sitter jag i mina "mysisar", redo för sängen & ställa om till sommartid då jag ska upp & jobba imon, *suck*...
Hoppas dock att det dyker upp flera sån här kvällar här i stan..Annars får jag väl helt enkelt bege mig ut i Stockholms-natten då'rå, där finns det mer utbud av schyssta klubbar som spelar bra musik, här i Etuna råder det fet-brist på det, så nån som känner sig manad att start upp en bra klubb här i stan?Do it, jag kommer vara frekvent gäst i så fall =) *smile*
More good music for the people...And better clubs for all!


Inga kommentarer: