3 april 2012

Glad Påsk

Jag ska jobba bort hela påsken..Känns lite trist..men men, är ju inte så många timmar räknat eftersom det är röda dagar så man ska väl inte gnälla, kunde ju vart värre!
Ska fira lite alternativ påsk med bästa Annikan som finns, hon är barnledig så det blir middag & film ihop med henne..Klart gentlemannen får vara med om han vill..men bör varnas för att det kommer nog bli en hel chick-flick som avverkas & han var inte så förjust i Bridesmaids-filmen som vi la ner att titta på halvvägs in..han somnade & jag som sett den 2ggr redan kände inte för att titta på den..igen!
Blir mycket jobb denna månad då min ena kollega ska sluta & börja på nya Synsam som ska öppna i Tuna Park..så vi kommer vara en person kort tills vi får in en ny person som ska jobba hos oss..Men men, cash is king, blir en bra lön i både april & maj & det är ju välkommet eftersom jag ska tatuera mig & med den stundande sommaren då man vill hitta på en massa roliga saker & sitta ute på uteserveringar, på fik & i parken & dricka rosé & bara mysa =)




Inga kommentarer: