30 maj 2012

Loreen-luggen




Har ju inte kommenterat det faktum att vi,Sverige & Loreen vann Eurovision songcontest (who really gives a fuck) men lite "patriot" får man väl vara & tycka att det är lite bra..5:e gången gillt för Sverige totalt & tydligen fick Loreen 12 poäng från hela 18 länder, vilket tydligen är "historiskt"...
Att Sverige är bra på musik-export fick man ju ytterligare bevis på i denna (skit-)tävling då 10 av 26 länder hade svenska låt-skrivare till sina låtar..impressive, ja visst!
Men nog om det...Min förra kollega tyckte att jag var lite lik Loreen..it's all about the fringe..hmm..visst, visst..jag tycker att Loreen har en fin lugg & rätt snygg frisyr överlag men jag är INTE lik henne bara för att jag har lugg..

Loreen eller Tess?
Tess eller Loreen?

Inga kommentarer: