18 juni 2012

Diet..do..or die!

Jag MÅSTE styra upp mitt "tränande"/min ätning, jag MÅSTE komma igång innan min kropp förfaller helt & jag kommer sluta som ett extremt  överviktigt..fetto (inget illa i fetton men jag vill inte vara ett!) och med det så kommer även andra saker lida..som hjärtat & andra organ & hela min matsmältning..som just nu är upp-fuckad ändå =/
Vill verkligen gå ner mina 5-7 (kanske 10 t.om) kilon, bort med buk-fettet som är mitt stora "problem" & jag vill  må bra, både fysiskt & psykiskt..
*Lovar* att efter midsommar blir det till att ta i med hårdhandskarna & sluta små-äta,sluta med godis & annat snask (snusk) här ska tränas (löpning+power walk) för att bli fit for fight & se till att komma in shape för beach 2012, än är det inte för sent =) det *lovar* jag!!!!!

Inga kommentarer: