25 juni 2012

Lyckat midsommarfirande

Jag hade en mycket trevlig..& relativt lugn midsommar!
Fick ju fira midsommarafton med min fina familj & släkt (med mina underbara systrar & mina fantastiska brorsdotter, med flera) & så var världens bästa Sara här..& så mina fina gentleman så klart!
En annan charmig liten krabat som var med & firade var min brorsdotters söta lilla amstaff-valp Alfons 5månader..supergullig & helt sjövild, men samtidigt så himla rar man kanske borde skaffa sig en sån..nån gång!Trevligt för då fick Gizmo lite leksällskap också =)
Hängde kvar hos mamma & pappa hela helgen & bara chillade, det var rätt najs men det var lite smådeppigt när alla midsommarfirare åkte hem på lördagseftermiddagen =/

Tess & Alfons (som inte vill ligga fint i knät & posera)
Sötingarna Gizmo & Alfons = best playmates =)





Inga kommentarer: