18 juni 2012

Rock Of Ages

Jag vill se filmen Rock of Ages, en del bra skådisar med..& så Russell Brand, han är ju inte the greatest actor in the world men han är rolig iaf!
Men mest "intressant" bör vara att se  Tom Cruise spela rock-stjärna..tycker att han verkar vara en mesig skådis som gör lite små-mesiga filmer & denna roll känns så otippat Tom Cruise att filmen måste vara sevärd bara för det! Dock tycker jag att Tom Cruise gör en rätt bra roll i Magnolia där han spelar en rätt udda karaktär, i övrigt tänker jag bara på Mission Impossible när jag tänker på hans skådespelarinsatser...& då har han ändå gjorde både Top Gun och Cocktail innan det (inga personliga favorit filmer kanske..även om Cocktail är en helt ok rulle).
Nå väl..Rock of Ages vill jag se iaf..tror den kan vara rätt rolig!



Inga kommentarer: