1 juli 2012

En bra start

Haft en härlig helg & fantastisk start på min semester =)
Har fått umgås med min fina gentleman på hans familjs lantställe & jag har bastat (för första gången på typ 15år), tagit årets (och semesterns första dopp)..inte helt utan hjälp dock, fick en knuff på traven så jag hamnade i vattnet =P Och så blev det en tripp ut på sjön, lite läskigt eftersom jag är lite smårädd för vatten (särskilt ute på sjöar & hav där man inte kan ta sig ifrån utan att hoppa i då'rå) & eftersom vi rodde på en sten så trodde jag att det var just det sättet jag skulle få ta mig därifrån..hoppa i sjön & simma i land..men icke, gentlemannen räddade så klart situationen & vi kom därifrån "helskinande"..
Imorgon bär det av till landet igen, men till mamma & pappa, där ska jag sola,bada, umgås med familjen (& Gizmo så klart), jag ska äta gott, chilla & ta det så otroligt j*vla lugnt..fett-najs!
Kanske blir en & annan utflykt också, beror på vädret men jag hoppas det håller i sig så man kan vara ute & njuta!



Inga kommentarer: