26 augusti 2012

Arvika, Karlstad, Eskilstuna & Stockholm

Mellan onsdag-torsdag kommer jag tillbringa totalt 10 timmar på resande fot (tåg+buss) får då bär det av till Arvika..det ska bli j*vligt kul, får ju äntligen hänga med världens bästa Sara..tjohooo!!!!!
Drar okristligt tidigt på onsdag-morgon, redan kl 07:00 går tåget som tar mig mot Karlstad där jag & Sara ska göra stan osäker =) Sen bär det av mot Arvika, ska bli super-najs!!!
Hemresan tar dessvärre 6 timmar och det blir en omväg hem för jag hamnar i Stockholm där jag byter tåg tillbaks till Etuna, blir nån sorts rundgång känns det som...Så är hemma efter midnatt!
Var i Arvika 2ggr förra året & hade jättetrevligt, det är verkligen ett mysigt litet ställe med väldigt trevlig miljö & natur finns kanske inte super mycket att göra där men väl värt ett besök ändå tycker jag & ser extra mycket framemot Karlstad där jag aldrig varit förut!

Inga kommentarer: