1 augusti 2012

In Flames??

Var & hälsade på in fina rara lilla mormor i Stockholm i går, jag & syrran & våra respektive karlar =)
Jag & min fina karl drog vidare till söders höjder där vi strosade runt lite & jag som tycker mig kunna känna igen kändisar & särskilt musiker..MEN ICKE fick mig en "näsbrännare" (typ) av gentlemannen.. Han & jag besökte hatt-affären på Götgatsbacken, där inne befann sig en snubbe med tatueringar (kunde jag konstatera) trodde denna snubbe jobbade där i affären för det såg lite ut som det, jag höll på att be han om hjälp eftersom gentlemannen letade efter en "gubb-keps" (vilket han till sluta hittade på egen hand) men iaf..den tatuerade snubbe visade sig alltså INTE jobba där i hatt-affären..NÄÄÄÄ...han visade sig visst vara sångare i bandet In Flames & denna sångare är visst min fina gentleman ett stort fan av så han hälsade på snubben..Så jag har noll koll gällande musiker i detta avlånga landet & j*vla tur att jag inte frågade om hjälp, hade man ju fått känna sig lite som en idiot (eller den idiot man är!!!=P )...


Inga kommentarer: