27 november 2012

Losing my edge

Håller på att bli galen tror jag.. =/ Jag är nästan rädd för mig själv & för den jag blir under detta galna tillstånd..Rädd för andra människors liv är i fara när jag är på sånt här humör, i could frickin' kill someone..eller åtminstone vilja klappa till nån..hårt..hårdare..hårdast!!! =/
Vet inte om det kan bero på mina fucking j*vla p-piller =( (Kan man verkligen galen av dom?Min vän A hävdar så iaf)..
Äter numera Yasmin då jag bytte från Neovletta (VARNING på båda tror jag!).
Av Neovletta fick jag världens akne-bölder på ryggen & en massa små-finnar längs sidan av kinderna OCH jag började gråta för allting men av Yasmin misstänker ag att ag får världens huvudvärk istället & ett helt underligt humör, jag är typ arg & irriterad jämnt..& snudd på självmordsbenägen (sad but true men no worries, jag överväger inte att ta livet av mig..men har helt plötsligt bättre förståelse för dom som gör det..illa!!!)
Ska iaf kolla upp detta, för så här kan jag inte går runt & må, ingen fröjd för mig själv..eller nån annan heller för den delen *suck*



Inga kommentarer: