29 november 2012

Sony Xperia S

Säger (skriker snarare) fuck right off till min fucking jävla Sony Xperia S som har krånglat sen start & jag har bara haft mobilen i 3månader =/
Inlämnad en gång och har även återställt till den fabrikinställningar en gång & nu ska den lämnas in igen..Får inte ut en helt ny förrän mobilen vart inlämnad 4ggr & man hittat fel på den varje gpng..Hur fucking jävla irriterande är inte det???
Så säger säljaren på phonehouse att Sonys mobiler brukar strula..kunde hon inte sagt det när jag stod & velade mellan den & en samsung???Men jag min dumma fan valde den Sony IGEN fast jag hade strul med min förra Sony också, en Sony Xperia Mini Pro då..Nästa gång blir det faiming en Iphone, dom strular tydligen inte lika mycket, får inga virus & har man rätt försäkring kan man bara hämra ut en ny så fort den krånglar, låter ju rätt jävla bra jämfört med hur det funkar för mig nu..Inte alls!!!!!
Så himla irriterad, har haft mobilen längre på inlämning än vad jag har haft den själv, typ!


Inga kommentarer: