16 december 2012

Changes

Jag känner mig lyckligt lottad som har träffat en underbar kille som inte vill ändra/förändra mig..Han tycker att jag duger som jag är & att jag är bra som jag är..förutom med träningen, han tycker nog att jag borde bli lite bättre på att träna & det tycker han mest för att jag själv tjatar om det & aldrig kommer igån men jag SKA det *lovar* jag =)
Men detsamma gäller för honom hoppas jag, att han tycker att han är lyckligt lottad som har träffat mig, jag som är kär i honom & älskar honom för den han är..Jag skulle inte vilja ändra något med honom, varför skulle jag vilja det??Han är ju den han är & det är ju i honom jag är kär..
Förstår inte folk som vill ändra den dom är ihop med..Som klädstil, frisyr( utseende överlag), livsstil, matvanor eller annat som (om möjligt) går att ändra på..Då kan man ju inte älska den personen fullt ut, eller???

Inga kommentarer: