16 december 2012

GHD-plattång

Min GHD-plattång håller på att ge upp..men så har den hållt i över 7 år snart, inte illa tycker jag!
Det finns ingen annan plattång som mäter sig med en GHD, den är bäst utan jävla prorest..Dom kostar runt 2000spänn men my god vad dom är värda sitt pris (särskilt med tanke på sin långa livslängd, slå ut 2000 på 7år så ser man att det är värt att investera i en sån).
Folk/vänner som hävdar att deras plattång är bra whatever-märke dom har pratar för döva öron när det gäller mig..GDH ÄR plattängernas plattång, iaf om man 8som jag) vill ha super-platt (rakt) hår & en plattång som inte skadar håret alltför mycket då är GHD:n the one liksom!
(Och nää, jag får inte betalt för detta inlägg av GHD men jag borde fan..Jag borde få en eller flera plattänger av dom som betalning, it would make my day!!!!).

Inga kommentarer: