7 maj 2013

Family and friends

Det är fint att man automatiskt i sin familj (om har sån tur!) får ett gäng syskon som också är/blir ens vänner!
Jag har sån bra kontakt med mina två småsystrar..Dom är ju inte bara mina systrar heller utan mina vänner, mina mycket bra vänner bör jag tillägga!
Dom förstår mig på ett sätt som många andra kanske inte göra, dom lyssnar, förstår, kommer med bra tips,idéer, goda råd & finns där helt ovillkorligt & dom är aldrig dömande..
Sen vill jag bara tillägga att jag har en galet härlig släkt också som jag är glad att ha närvarande i mitt liv!
Dessvärre är det tråkigare när vänner man lärt känna genom livet, som man trott skulle finnas där & & vara en god vän..vänder sig helt emot en..Som negativt påverkar ens livs & som medvetet (eller kanske omedvetet) försöker förstöra för en för att denna person själv inte mår så bra..eller ha et så bra & det är synd.
Varför kan inte vänner unna varandra lycka & välgång i livet??? Varför är det så mycket avundsjuka & skitsnack när nån är lycklig att andra känner att dom måste förstöra det?Det kan jag verkligen inte förstå, men det är väl bara att inse att en riktigt god vän gör inte så,  vilket gör det extra viktigt att hålla hårt om dom få goda vänner som man har i livet som inte beter sig så, som aldrig skulle göra så & då känns det även mycket bra att man har sina fina syskon som finns där..behind you every step of the way!
Tack till mina fina systrar Helen & Nettan, ni är bäst..finns här alltid för er & jag vill så klart tacka min fina gentleman som fått utså en hel del..( JAG ÄLSKAR DIG ) & ett tack till alla mina vänner (ni vet nog vilka ni är) som funnits här år ut & år in, i vått & torrt & vissa av er träffar jag inte så ofta men jag vet vart ni finns & jag hoppas att ni vet vart jag finns!? Finns här för er alltid!
Jag & mina systrar skojar till det som "tre små apor" (jag e inte på smällen, bara osmickrande skjorta som gör att jag ser lite extra tjock ut bara...*suck*)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh så fint skrivet!

Tack!

Förresten, den där magen bör ju ha försvunnit efter din magsjuka ;P

TesseBelle sa...

Ja men det är ju sant!!

Varsegod :)

Anonym sa...

Hej Hummis! Jag finns för dig om du nångång behöver hjälp, även fast vi inte ses så ofta så är jag glad att vi lärde känna varandra :) Snart borde vi dock ses! :P <3 Puss Hummisen B

TesseBelle sa...

Tack detsamma, hummis! Ja det borde vi, kanske kan styra upp att ses i sommar då :) Kram