3 juli 2013

All work and no play

Känns som att man bara jobbar & jobbar..& nu i juli kommer det bli så, jobbar nästan heltid & det blir flera jobbhelger på raken så nu finns ingen tid för fritid känns det som.
All min lediga tid gör jag allt annat än att uppdatera bloggen känns det som =/ (Inte för jag vet om nån bryr sig om mina uppdateringar förutom jag själv kanske...Bra att få ut sig lite tankar & åsikter ibland.)
Ser framemot att få ut min lön för juli dock, den lär bli bra..Siktar på att kunna spara till körkort & ta en utomlandsresa med gentlemannen =)
I augusti blir det mindre jobb+ en vecka semester & det ser jag framemot!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Häärligt med ett mål att kunna åka på semester sen när jobb-hetsen lagt sig!

TesseBelle sa...

Jo det är ju sant! "den som väntar på nåt gott..."