16 januari 2014

To hell and back

Avslutade mitt sjukvikariat på den optik-kedja jag började jobba på förra året..
Kan säga att det var ett litet helvete, aldrig blivit så illa bemött och dålig behandlad av en kollega förut, så jag är glad att denna tid är över skulle inte ha klarat av en förlängning på kontraktet.
Det värsta var väl att jag inte ens kunde säga till, jag blev liksom förminskad som person av denna kollega, men denna person måste vare en osäker och tragisk människa som nog är missnöjd över livet och över sig själv så den måste trycka ner andra, så egentligen borde jag tycka synd om denna bittra människa som jag är glad att jag numera slipper träff.
Ska hädanefter gå på magkänsla när det gäller vissa saker (många saker)..och är nåt "too good to be true" då är det nog också det!


Inga kommentarer: