19 juni 2014

Boston Terrier vs Japanese Chin

Jag älskar ju min lilla Japanese Chin-hane Gizmo som såklart är världens bästa hund men nästa hund....om jag får som jag vill är av rasen Boston Terrier, helt såld på denna ras!
Finns ju vissa likheter mellan Boston Terriern och Japanese Chin..Det är (oftast) svart/vita, de kan båda vara bruna också. Tecknen i ansiktena är ju lika och storleken är snarlik, boston terriern är aningen större coh så har de båda dom där utstående ögonen! De är dock inte så lika i pälsen kanske..eller öronen!
Gillar skarpt båda raserna men skulle vädligt gärna ha mig en boston terrier nästa gång...så snälla söta rara älskade gentlemannen, ge med dig nu!!!! Han vill (OM det nu blir en till hund) ha en Engelsk Bulldog..Vi får väl se hur det går..OM det nu blir en till hund i framtiden..men I hope so!

Boston Terrier- valpar


Gizmo :) <3 td="">
Engelsk Bulldog - om gentlemannen själv får välja!

Inga kommentarer: