21 januari 2015

Strömsholms djursjukhus- Evidensia

Var på Strömsholms djursjukhus- Evidensia med Gizmo igår, för att kolla upp hans blåsjud på hjärtat och allt gick bra. Han var så duktig när han blev undersökt och alla som jobbar där var så trevliga.
Allt verkade bra med hans hjärta förutom blåsljudet då men hans ska behandlas som han alltid gjort och leva ett helt vanligt liv MEN han måste gå ner ca 1kilo i vikt och inte gå upp det heller för att inte överbelasta hjärtat. Och jag måste fixa hans tänder då han har tandsten och 2 lösa tänder, det kommer bli en riktigt dyr historia som hundförsäkringen inte kommer täcka. Så blir att jobba alla pass man kan i sommar så jag har råd att fixa det i höst…Så ingen semester för mig år då, varken att ta ut eller att åka på, trist men vill ju att min fluffiga lilla vän ska leva och må bra :)
Nu är Gizmo hos mina föräldrar på landet ett par dagar för jag har fullt ut med praktik, jobb och så två långa dagar på universitet men jag saknar honom verkligen här i lägenheten..så tomt utan han!

Världens bästa Gizmo <3 td="">